.

Teşkilat Yasasında Yumuşatılmaya Gidildi

Teşkilat Yasasında Yumuşatılmaya Gidildi

Teşkilat Yasasında Yumuşatılmaya Gidildi



 Sağlık Bakanlığı teşkilat yasası taslağı olası baskın seçim ve refaradum sebebiyle yumuşatıldı. Halk Sağlığı Genel Sekterliğinin kurulması, bazı yönetici posizyonlarının iptali, kurumların lağv edilmesi, personel deviri gibi konularda yumuşatılma yapıldı.

Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğünün kapatılması, 112'nin halk sağlığına devri, sözleşmeli uzmanlığın iptali, kadrolu müdürlerin araştırmacı yapılması, 88 ve 86'ların iptali gibi konular olası baskın seçim ve referandum sebebiyle bir kısmı Bakan Müezzinoğlu'nun bir kısmında Başbakan Davutoğlu'nun talimatıyla taslaktan çıkarıldı. 

Hükümet, HDP şuan baraj altındayken ve MHP'nin yeni genel başkanı belli olmadan seçime gitmeyi planlıyor. Böylelikle Anayasa değiştirmek için yeterli çoğunluluğu sağlama amaçlanıyor

personel sağlık net


Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Çalışkan - 9 ay önce
vay arkadaş kadrolu şube müdürü kadar taş düşsün başınıza. sınavla atanan insanlarla ne uğraştınız yaa. hiç yoktan uydurduğunuz şeylerin gerçek olmasını ummak gibi antin kuntin düşünceniz var.
Misafir Avatar
1234 - 9 ay önce @Çalışkan
arkadaş çok çalışkan olduğu için sınavla müdür oldu acaba sınav birincisi çalışkan değil miydi? saygılarımla :)))
Avatar
ERBAA LI - 9 ay önce
uğraşmayin orasiyla burasiyla
baştan sona b.k i̇çi̇nde kaldiniz.
dönün eski̇ye. receğ akdağin pi̇sli̇ği̇ni̇ temi̇zleyi̇n.
mi̇llet sözleşmeli̇ olmak i̇çi̇n bi̇rbi̇ri̇ni̇ yi̇yor.
çok alip çok yatiyorlar.
yazik günahtir.
çalişanlarin emeği̇ne saygi duyalim ağalar
Misafir Avatar
başçavuşun seyisi - 9 ay önce @ERBAA LI
şimdi de bundan komposto yapmaya çalışıyorlar,olmaz olmaz dediğimiz halde.duyan yok abi.halbu ki ben ona her tür senfonik seslendirmeyi öğretmiş idim.,afedersiniz yani..
Avatar
hasan - 9 ay önce
ne yasaymış çıkamadı bi türlü.sezaryen yapsak bari :)
Misafir Avatar
uzun farları yakınca görünen deve - 9 ay önce @hasan
663 doğmuş bebeği geri soktu şimdi acaba anneyi nasıl kurtarabiliriz aşamasındayız ki ondan da çocuk olmuyo..çünkü663ü doğurmak için yumurtalıklarıda kürete ettiler.. şimdi hafızası silinerek makurtlaştırılmış bir teşkilat yapılanmasına çare arıyorlar Allah akıl,fikir ,izan ve mizan versin.başka da ne denir.sözün bittiği yerdeyiz.
Avatar
Editör - 9 ay önce
haber yerine yorum yapıyorsunuz???
Avatar
KIRGIN - 9 ay önce
söz veri̇li̇pte yapilmayan görevde yükselme ve unvan deği̇şi̇kli̇ği̇ sinavinin hayelkirikliğini ki̇m gi̇derecek.
Avatar
adaletsiz düzen - 9 ay önce
biiz başbakanıımıza güvendik ama oda sağlık bakanlığındaki ve diğer kurumlardaki torpili ve adam kayırmayı engelemek bir yana müdahale etme geregi bile duymadı.biz bu ülkeye bu millete ve ak partiye gönül vermiş bir vatandaş olarak büyük bir hayal kırıklıgına ugradık.artık birileri bu torpil düzenine bir son versin. hak eden gelsin bu ne ya kurumları görmüyormusunuz kendinize gelin artık.....
Avatar
Keskek - 9 ay önce
keşke yumusatilmasiyda devirleri,resen atama bombalarini gorseydik
Misafir Avatar
her işi bilmeyen kişi - 9 ay önce @Keskek
663ile teşkilat yapılanması öyle bir yumuşatıldı ki şimdi cıvkılaşma ardından da vıcıklaşma aşamasına geçiyoruz ki .bu kimin umurunda?
Avatar
ÇAVUŞ - 9 ay önce
750 bi̇n taşerona kadro açiklanirken böyle bi̇r derdi̇ni̇z yok, yanlişi düzeltmekte böyle düşünürsünüz he. hi̇mmet i̇çi̇n deği̇l hi̇zmet i̇çi̇n çalişmak gerek. vesselam