.

Sağlıkta Merkezi Toplu Açığa Alma Bitti.Şimdi Ne Olcak

Sağlıkta Merkezi Toplu Açığa Alma Bitti.Şimdi Ne Olcak



 Sağlık Bakanlığınca oluşturulan komisyon FETÖ bağlantılı memurları açığa aldı. Açığa alınan 7 bin sağlık çalışanının 5 binden fazlasını bakanlık tarafından , kalanı ise Valilikler tarafından açığa almıştı. 

Sağlık Bakanlığında oluşturulan komisyon şuan açığa alınanların hangilerinin ihraç edileceği ve komisyona ulaşan dilekçeleri inceliyor.
Bunun yanı sıra merkezden açığa almalar neredeyse bitmiş durumda. Ancak illerde savcılıklar tarafından yürütülen soruşturmalarda tanık, şüpheli ve tutukluların ifadeleri ile yeni operasyonlar hız kesmeden devam ediyor. Bu soruşturmalarda isimleri geçenler ise gözaltına alınmaları yada tutuklanmaları durumunda bakanlığa bildirilip açığa alma işlemide yapılıyor. Son günlerdeki açığa almalar bu şekilde illerden gelen bilgiler çerçevesinde yapıldı. Bakanlık illerden açığa alınacak personeli kendilerine bildirilmesini istedi. Bildirilen isimler ise komiyon kararı ile anında açığa alınmaktadır.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hatice - 3 ay önce
Peki bu soruşturma sonuçları bayramdan önce belli olur mu?ne olur belli olsun.bayramımız zehir olmasın.zaten bir aydır akıttığımız gözyaşı yeter.artık adalet yerini bulsun.
Avatar
Sağlıkçı - 3 ay önce
En çok ağrıma giden şey hiç bir alakam olmadığı halde açığa alınmamım dışında köprüde yaralıları motoru ile durmayan arabaların altına yatarak durdurup hastanelere taşıyan cani pahasına tanklara sürüp onları durduran sabaha kadar nöbet bekleyen insanların ve yakınlarının açığa alınıp darbe girişimi sonrasında sabaha kadar o gece ezanlar susmadı çıkıp hocayı dövecektim onun yüzünden uyuyamadım bir de şu halk askerimizi linç etmiş diyen insanların hala vazifesini yapıyor olmasıdır darbeye hayır dedim darbe yedim yazık ki ne yazık .....
Avatar
Tancu - 3 ay önce
Açığa almalar şikayetler üzerinden sürüyor. Bir ilginiz olmasada biri isminizi verirse açığa alınırsınız. 1-2 ay gezer tekrar görevinize dönersiniz. Devlet kimseyi mağdur etmez. Açığa alınılan süreçte yaşanılan stres yeter bidaha kimse cematlere bulaşmaz.
Misafir Avatar
Mahmut - 3 ay önce
Peki bu kriptolar ne olacak acaba açığa almalar nasıl bitti fetöye ev tahsis eden müdürler duruyo fetönün desteğiyle yıllardır yöneticilik yapan sağlım müdürü duruyo fetöden göz altına alınan khk eski başkanının kankası genel sekreter duruyo müdür yardımcıları duruyo kadir gecesi programı diye milleti çağırıp fetoşun videosunu izletip salya sümük ağlayan müdür duruyo
Avatar
Dr - 3 ay önce
Nasıl yani.bu kadar mı.asillar duruyor sucsuzlar alındı.bende dahil..
Avatar
ömer - 3 ay önce
arkadaşlar yada admin komisyona dilekçe mi yazmak lazım komisyona ulaşan dilekçeler kısmını anlayamadım??
Avatar
Hukuk - 3 ay önce
Komisyona dilekçe nasıl ulaştırılıyor ? Ulaştığını nasıl teyit edebilir insanlar ? İnsanların kendisini savunabilmeli için bile torpil mi gerekiyor ? Adalet bunun neresinde ?
Avatar
ertan - 3 ay önce
süreçle ilgili kimse bişey bilmiyor bekliyor. dilekçemi vermek gerekiyor verilecekse nereye verilmeli? nasıl verilmeli.suçluyla suçsuz ayıklanmalı adalet tecelli edecek ondan süphemiz yok sadece insanların beklentisi adaletin hızlı bir şekilde tecelli etmesi
Avatar
Hem - 3 ay önce
Saglik bakanligi komisyonu hangi dilekceleri inceliyor acaba bilen var mi? Cunku aciga alinip hala herhangi bir sorusturmasi baslamayanlar. Sucsuz gunahsiz olanlar nasil aklanacak