.

Zayıflama İlaçları Tehlike Saçıyor!..

Marmara Üniversitesi Tıp Fakültesi öğretim üyesi Prof. Dr. Zafer Gören, insanları zayıflatma vaadiyle satılan bir takım ilaçların, beyin kanamasından kalp krizine kadar birçok ağır hastalığa sebebiyet verdiğini söyledi.

Zayıflama İlaçları Tehlike Saçıyor!..



Marmara Üniversitesi Tıp Fakültesi öğretim üyesi Prof. Dr. Zafer Gören, insanları zayıflatma vaadiyle satılan bir takım ilaçların, beyin kanamasından kalp krizine kadar birçok ağır hastalığa sebebiyet verdiğini söyledi.İnternet Teknolojisi Online Özel Haber Servisi > Haberin devamı için TIKLAYINIZ.
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.